PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : AÖF 2003 - 2010 Arası Final Soruları Cevap Anahtarları | Ders Kodları | Orjinal pdf



ÜweyS
07-04-2010, 17:30
AÖF 2003 - 2009 Arası Final (Yıl Sonu) Soruları Cevap Anahtarları | Tüm Bölümler | Orjinal pdf

Ekte verilen dosyalar .pdf formatında olup dosyayı açabilmeniz için Adobe Acrobat Reader (http://get.adobe.com/reader/?promoid=DAFYK) programına sahip olmanız gerekmektedir.

Son 7 Yılın Final Sınavları Cevap Anahtarlarını İndirmek İsteyenler :::...BURAYA...::: (http://www.4shared.com/file/A30hrXqq/Final_Cevap_Anahtarlar.html) Tıklasınlar

YENİ ALTERNATİF LİNKLER (DışTicaret33 kardeşimize teşekkürler)

Dosya TC : http://www.dosya.tc/dosyalar/DgCbfV/...rlar_.rar.html (http://www.dosya.tc/dosyalar/DgCbfV/FinalCevapAnahtarlar_.rar.html)

ZShare : http://www.zshare.net/download/89104426ffd2e2c5/ (http://www.zshare.net/download/89104426ffd2e2c5/)

Hotfile : http://hotfile.com/dl/114798036/1b29...arlar.rar.html (http://hotfile.com/dl/114798036/1b29cf3/Final_Cevap_Anahtarlar.rar.html)

''pelin''
07-04-2010, 17:33
Teşekkürler ÜweyS:o

[кคl๒เ๓รєภเภlє]
07-04-2010, 17:36
<<Eline sağlık Teşekkürler Üweys ,,>>:)

ÜweyS
07-04-2010, 17:38
2008 ve 2009 final cevap anahtarı

DışTicaret33
09-04-2010, 00:08
Evet abicim olay budur, beni büyük yükten kurtardın. :D Teşekkürler.

ÜweyS
09-04-2010, 10:43
Evet abicim olay budur, beni büyük yükten kurtardın. :D Teşekkürler.

rica ederim canım kardeşim, bu yük hepimizin yükü;)

hulyabozdogan
16-04-2010, 12:55
Saolun

bensnowdrop
16-05-2010, 22:43
Tşkkk

deniz16
20-05-2010, 22:29
merhaba benim bu cevap anahtarlarına dair bi sorunum var
testleri çözdüm fakat 2008-2009 cevap anahtarlarında sorun çıkıyor
örneğin 2005 yılı çözdügüm sorudaki cevap anahtarıyla 2008 deki farklı bi cevap anahtarı aynı sorular olduğu halde cevapları birbirinden farklı
sorunuma çare olursanız çok memnun olurum gerçekten acaba sadece benim alanımdamı sorun var

shadows
21-05-2010, 01:12
merhaba benim bu cevap anahtarlarına dair bi sorunum var
testleri çözdüm fakat 2008-2009 cevap anahtarlarında sorun çıkıyor
örneğin 2005 yılı çözdügüm sorudaki cevap anahtarıyla 2008 deki farklı bi cevap anahtarı aynı sorular olduğu halde cevapları birbirinden farklı
sorunuma çare olursanız çok memnun olurum gerçekten acaba sadece benim alanımdamı sorun var

Tam olarak anlayamadım
2005 de sorulan soru 2008 de de sorulmuş fakat iki test grubundada doğru cevap şıkları farklı mı ?
Bunu mu anlamalıyız ?

hülisch
21-05-2010, 02:49
Tam olarak anlayamadım
2005 de sorulan soru 2008 de de sorulmuş fakat iki test grubundada doğru cevap şıkları farklı mı ?
Bunu mu anlamalıyız ?

sorular aynı yanıtları cevap anahtarında farklı bende öle anladım hande

aligur17
21-05-2010, 17:35
yaaa arkadaşlar bu ders kodları hersene değişiyormu yoksa aynımı kalıyor 2007 yılının cevap anahtarına baktım iktisat teorisinde cevap anahtarında 30 soru gösteriyor ama testte 36 var ya geçmiş yıl cevp anahtarı ollar bana yardımcı olurmu acaba bana yollayabilirmisiniz şimdiden teşekkürler....

deniz16
23-05-2010, 13:31
evet aynen öyle :(:(

deniz16
23-05-2010, 13:33
Tam olarak anlayamadım
2005 de sorulan soru 2008 de de sorulmuş fakat iki test grubundada doğru cevap şıkları farklı mı ?
Bunu mu anlamalıyız ?

evett malesef öle
bakıyorum bakıyorum aynı sorular olmasına rağmen cevapları farklı:(

halilakgun
23-05-2010, 15:57
slm emeğine sağlık cevap anahtarları güzel fakat soruları nerden bulabilirim?
Yardımcı olursanız çok memnun olurumm tşkler...

orhande
23-05-2010, 16:50
slm emeğine sağlık cevap anahtarları güzel fakat soruları nerden bulabilirim?
Yardımcı olursanız çok memnun olurumm tşkler...

Sorular aşağıdaki forum sayfalarında mevcuttur...

Genel Sayfa: http://www.acikogretim.gen.tr/aof-final-sorulari-f152.html

Alt Sayfa: http://www.acikogretim.gen.tr/aof-gecmis-yillarda-cikmis-final-sorulari-tum-bolumler-8482-isteklere-cevaplar-t26307.html

caddi09
23-05-2010, 17:24
işletme 3.sınıf finansal yönetim 2008-2009 final soru ve cevap anahtarına ihtiyacım var.yardımcı olursanız sevirim.şu dersten geçmek istiyorum artık.ama rica ediyorum yanlış bir senenin veya bölümün soruları olmasın.
finansal diye indirdiğim hazırlık sınıfının çıktı.şimdiden allah ne muradınız varsa versin.

shadows
23-05-2010, 17:30
işletme 3.sınıf finansal yönetim 2008-2009 final soru ve cevap anahtarına ihtiyacım var.yardımcı olursanız sevirim.şu dersten geçmek istiyorum artık.ama rica ediyorum yanlış bir senenin veya bölümün soruları olmasın.
finansal diye indirdiğim hazırlık sınıfının çıktı.şimdiden allah ne muradınız varsa versin.

Buyrun ;)

caddi09
23-05-2010, 17:33
cevap anahtarından çok sorular lazım.cvp anahtarını e-öğrenme sitesin alırım en kötü ihtimal.

shadows
23-05-2010, 17:34
cevap anahtarından çok sorular lazım.cvp anahtarını e-öğrenme sitesin alırım en kötü ihtimal.

Sorularda orada mevcut ;)

caddi09
23-05-2010, 18:07
soruları ve cevaplarıda buldum.ilgine teşekkürler.

andromakhee
26-05-2010, 14:13
2009 orjinal sınav sorularını bulamadım yardımcı olurmusunuz?

maliyet muhasebesi

pinar_eroglu
27-09-2010, 13:00
çalşıma ekonomisi 1. sınıf geçmiş yıl soruları ltfn acillll.....

YENIOAYVAZ
13-01-2011, 19:07
Halkla ilişkiler 2. sınıf
vize,final bütünleme geçmiş yıllarda çıkmış soruları bulabilirmiyiz

shadows
14-01-2011, 00:46
2009 orjinal sınav sorularını bulamadım yardımcı olurmusunuz?

maliyet muhasebesi


çalşıma ekonomisi 1. sınıf geçmiş yıl soruları ltfn acillll.....


Halkla ilişkiler 2. sınıf
vize,final bütünleme geçmiş yıllarda çıkmış soruları bulabilirmiyiz

Buradan (http://www.acikogretim.gen.tr/aof-tum-sorulari-yazdirin-indirmek-yok-program-yuklemek-yok-t30767.html) istediğiniz sorulara ve cevaplarına ulaşabilirsiniz arkadaşlar ;)

halit yılmaz
06-03-2011, 14:19
merhabalar ben halit Tarım 2. sınıf öğrencisiyim.
Geçmiş yıllara ait fina ve bütünleme sınav soru ve cevaplarını bulamıyorum.
yardımcı olursanız çok minnettar olurum.SAYGILAR

polat335
06-03-2011, 16:20
sağol teşekkür

ÜweyS
18-04-2011, 10:34
yeni alternatif linkler eklenmiştir. DışTicaret33 kardeşimize teşekkür ederiz.

Dosya TC : http://www.dosya.tc/dosyalar/DgCbfV/...rlar_.rar.html (http://www.dosya.tc/dosyalar/DgCbfV/FinalCevapAnahtarlar_.rar.html)

ZShare : http://www.zshare.net/download/89104426ffd2e2c5/

Hotfile : http://hotfile.com/dl/114798036/1b29...arlar.rar.html (http://hotfile.com/dl/114798036/1b29cf3/Final_Cevap_Anahtarlar.rar.html)

canoluk
25-04-2011, 13:18
teşekkürler

gırl
19-07-2011, 18:27
ben cevapları ındıremıyorum arkadaslar neden acaba

fearfacto
11-05-2012, 22:56
2010 2011 cevapları yok mu acaba bu arada teşekkür ederim